۳ روش ساده برای دانلود آهنگ با گوشی آیفون که باید بدانید
نوشته شده توسط : شکوفه

اگر شما از کاربران گوشي هاي آيفون هستيد پس براي شما پيش آمده که هنگام دانلود و ذخيره‌ي فايل‌هاي موسيقي دچار مشکل شويد بر خلاف دانلود و ذخيره‌ي فايل‌هاي موسيقي بر روي کامپيوتر يا يک گوشي اندرويدي که يک کار بسيار معمولي است. در اين مطلب قصد داريم بهترين روشهاي دانلود موسيقي را در گوشي هاي آيفون را براي شما معرفي کنيم.

در سيستم عامل IOS فولدري به نام User File System وجود ندارد و براي انتقال فايل ها از iTunes يا DropBox استفاده مي شود و دانلود در اين سيتم عامل غير ممکن است زيرا iOS و safari اساساً اجازه‌ي دانلود فايل موسيقي را به شما نخواهند داد. پس هنگام دانلود و ذخيره موسيقي از وب سايتي که مي خواهيد دچار مشکل مي شويد حتي اگر فايل موسيقي را بر روي DropBox آپلود کنيد نيز نخواهيد توانست آن را بر روي آي‌پد يا آيفون ذخيره کنيد.

روش اول: دانلود با استفاده از اپليکيشن document 5

روش دوم: دانلود از تلگرام با استفاده از اپليکيشن File Hub

افرادي که از آيفون، آيپاد تاچ يا آيپد استفاده مي‌کنند،  از نبود يک فايل منيجر يا نرم‌افزار مديريت فايل يا نرم افزاري که بتوانند آهنگ خود را ازدانلود کنند کلافه هستند. اپليکيشن File Hub را براي رفع اين مشکل به شما معرفي مي‌کنيم.

روش سوم: دانلود با استفاده از iDownloader_Pro

iDownloader يکي از قدرتمندترين نرم افزار مديريت دانلود براي iOS مي باشد. شما به کمک اين نرم افزار مي توانيد تمامي دانلودهاي خود را به آساني مديريت کنيد و همچنين با سرعت بالاتري دانلودهاي خود را انجام دهيد. شما مي توانيد موزيک، ويديو، عکس، نرم افزار و … را با اين نرم افزار بدون هيچ محدوديتي دانلود کنيد.

iDownloader

جهت دانلود اين برنامه ها و مطالعه بيشتر به لينک زير رجوع کنيد:

3 روش ساده براي دانلود آهنگ با گوشي آيفون





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 بهمن 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: